Ako postupovať pri vrátení tovaru?
Každý kupujúci má právo na odstúpenie od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru.
- Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť vrátenia danej položky. Vypíšte dôvod vrátenia tovaru spolu s Vašimi bankovými údajmi (IBAN), na ktoré Vám pošleme peniaze späť do 30 pracovných dní od doručenia Vami vráteného tovaru.
- Po odoslaní online žiadosti Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
- Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: HOLOKOLO (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Packety (Zásielkovne). Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Packety (Zásielkovne), nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Packeta (Zásielkovňa) zdarma odošle balík na našu pobočku.
Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
- Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu.
- Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o procese storna zaslaných položiek.
- V prípade, ak Zákazník odstúpi od Kúpnej zmluvy v časti a tovar bol zakúpený počas špeciálnej akcie podmienenej hodnotou objednávky alebo počtom produktov v objednávke, je povinný vrátiť celú objednávku alebo Predávajúci vráti Zákazníkovi, zodpovedajúcu časť kúpnej ceny za Tovar, zníženú o sumu ktorá sa rovná výške zľavy vzniknutej použitím danej špeciálnej akcie.
Pri nákupe nad 69€ je doprava ZADARMO. V prípade ak po vrátení tovaru objednávka viac nedosahuje výšku 69€, ako aj pri vrátení celej objednávky, sa suma určená na vrátenie zníži v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami o náklady na doručenie vo výške 3,99€ v prípade doručenia kuriérom, alebo 1,90€ v prípade vyzdvihnutia balíka z výdajného miesta Packeta.
Priama výmena tovaru
Chceme, aby ste v novom oblečení mohli jazdiť čo najskôr. Priama výmena tovaru preto nie je možná. Ak Vám produkt nesedí, vytvorte si novú objednávku a nevhodný produkt nám do 30 dní od objednávky zašlite späť - prosím postupujte podľa návodu "Ako postupovať pri vrátení tovaru?"
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov, kedy môže zákazník reklamovať kvalitu a funkcionalitu zakúpeného tovaru.
- Prihláste sa, prosím, do našej Online zmeny objednávky pomocou Vašej emailovej adresy a čísla Vašej objednávky. Zobrazia sa Vám položky Vášho nákupu a možnosť výberu reklamácie danej položky. Vypíšte dôvod reklamácie tovaru.
- Po odoslaní online reklamácie Vám bude na emailovú adresu doručené potvrdenie o evidencii Vašej požiadavky. Prosíme Vás, aby ste si dané potvrdenie vytlačili a fyzicky ho vložili do balíka so zaslaným tovarom.
- Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho, prosím, doporučene na adresu: HOLOKOLO (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Zásielkovne. Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne, nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Zásielkovňa zdarma odošle balík na našu pobočku.
- Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
- Po prijatí Vami zaslaného tovaru vykonáme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailom informovať o reklamačnom procese. Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
Náklady na odoslanie nového produktu a náklady spojené s reklamáciou zo strany zákazníka hradí v plnom rozsahu predajca, pokiaľ je daná reklamácia oprávnená.