Milí zákazníci,
na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. V navigácii si môžete vybrať konkrétnu oblasť otázok, ktorá Vás zaujíma.
Dozviete sa, ako nakupovať na našich stránkach, ako sa zorientovať vo veľkostných tabuľkách, aké výhody prináša vernostný program, aké sú možnosti dodania tovaru, ako uplatniť zľavový kupón alebo ako postupovať, keď máte záujem o výrobu cyklistického oblečenia na mieru. Nechýba ani návod, ako vrátiť / reklamovať tovar.
Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. V prípade, že potrebujete poradiť alebo sa vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného centra, ktoré je Vám k dispozícii v pondelok až piatok v čase od 9:00 do 16:00.
Pri každom produkte máte priamo k dispozícii online ekalkulačku veľkosti, do ktorej len pohodlne zadáte Vaše miery. Ak si nebudete istý, môžete sa obrátiť na naše kontaktné centrum, radi Vám v tomto smere poradíme.
Cyklistické oblečenie, ktoré je ojedinelé a máte o neho záujem, sa budeme snažiť s našimi výrobcami dodať podľa Vašich očakávaní. Stačí nám poslať mail na adresu info@holokolo.sk s požiadavkou a náš zákaznícky servis Vás bude následne kontaktovať s ponukou.
Tovar budete mať doma nasledujúci pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní.
Ak máte záujem o zmenu položiek vo Vašej objednávke, o úpravu kontaktných údajov alebo o jej zrušenie, prosíme, aby ste naše zákaznícke centrum čo najskôr kontaktovali. Po odoslaní tovaru už, bohužiaľ, zmeny v objednávke nie je možné z našej strany vykonať.
Tovar spolu s vyplneným sprievodným listom nám zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu:
CYCLESTORE s.r.o. (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava
Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Zásielkovne. Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne, nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Zásielkovňa zdarma odošle balík na našu pobočku.
V sprievodnom liste uveďte meno a priezvisko, na ktoré bola objednávka vytvorená, číslo objednávky a dôvod reklamácie.
Reklamácie vybavujeme do 30 dní. Na tovar sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov v zmysle platných právnych predpisov.
Vrátenie / reklamácie tovaru nám, prosím, zašlite doporučene (nie na dobierku) na adresu:CYCLESTORE s.r.o. (predajňa), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava.
Tovar môžete vrátiť tiež prostredníctvom Zásielkovne. Pri odovzdávaní balíku v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne, nadiktujte vratkový kód: 904 81 768 (nie je nutné vypisovať adresu). Na základe uvedeného kódu Zásielkovňa zdarma odošle balík na našu pobočku.
Uschovajte si doklad o zaslaní tovaru (napr. podací lístok).
V prípade Vašej objednávky nad 69,- EUR je poštovné zdarma. Môžete si vybrať medzi kuriérskou službou alebo odberným miestom Zásielkovne. Ak bude Vaša objednávka v hodnote nižšej ako 69,- EUR, bude k nej pripočítané poštovné podľa nášho aktuálneho cenníka dopravy.
Ak skutočne dôjde k takejto situácii, máte možnosť tovar na Vaše náklady vrátiť do 14 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi štítkami, nenosený a nepoškodený. Na vrátenie tovaru použite priamo našu online výmenu.
Rozhodne áno.
Ste rekreační cyklisti a túžite sa cítiť ako profesionáli? Ste profesionáli a dbáte na špičkovú kvalitu a komfort pri jazde? Nahliadnite do nášho širokého produktového portfólia a vyberte si dresy / nohavice / doplnky v prémiovej kvalite PRO z prvotriednych materiálov. My Vás oblečieme a Vy podáte výkon!
Produkty skladom
hneď expedujeme
Profesionálna
zákaznícka podpora
Ponúkame viac ako
50.000 produktov